Sabtu, 16 Julai 2011

Selamat Hari Lahir Sayang..


Tarikh 14 Julai 2011, genaplah pertambahan usia isteriku.. Selamat Ulangtahun Sayang, Abang doakan yang terbaik untukmu; Semoga ditambahkan usiamu dengan keberkatan, diberikan kelapangan dan kesihatan yang terbaik, dipermudahkan segala urusanmu.. Jua abang doakan semoga jalinan kasih sayang kita sentiasa hormani dan bahagia, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah serta perjalanan hidup kita diberkati demi menggapai keluarga Sakinah Mawaddah Warahmah... Amin..

Kasihku, pelita hatiku...

Saidina Umar r.a pernah berkata; "Kebajikan yang ringan itu adalah menunjukkan wajah yang berseri-seri dan mengucapkan kata-kata yang lembut."

Wahai sayangku, biarlah kejernihan, kesejukan dan keserian wajahmu sentiasa tergambar dalam kotak fikiranku. Yang demikian itu dapat membuatkanku tidak lekang untuk bersamamu dan rasa cinta padamu makin berlabuh dihati.

Bahagiakanlah dirimu terlebih dahulu, nescaya kamu akan dapat membahagiakanku. Ketahuilah, bahagia itu perhiasan dan milik orang-orang mukmin. Lokasinya bermukim di hati.

Perasaannya sangat nyaman dilubuk sanubari. Terbias melalui rona-rona wajah yang berseri. Terzahir indah pada perilaku yang membangkitkan naluri. Tersembur pada rekahan senyuman di bibir yang tidak terperi. Itulah gambaran wajah orang-orang yang bahagia..

- Your Beloved Husband-

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular