Selasa, 9 Februari 2010

Doa untukku

Thank You So Much buat Raz.R seorang sahabat merangkap kakak yang tidak jemu mendoa serta memberikan nasihat untuk saudaranya ini.

Di kala aku sedang gembira dan ceria dikau turut gembira dan mendoakan kebahagiaanku. Namun, ketika diri ini dilanda duka dan dilema,. lantas kau panjatkan doa pada-Nya moga aku tenang mengharungi segalanya. Dikau panjangkan jua nasihat untuk kebaikan serta motivasi buatku. Cukup terharu dengan kasih sayangmu itu.

Sis, banyak yang telah aku pelajari darimu.., aku belajar erti kesabaran dalam menempuhi setiap liku kehidupan. Kau juga sentiasa menyedarkan aku betapa pentingnya erti bersyukur dan menerima sesuatu hakikat. Kau tak jemu lontarkan kata-kata azimat buatku berfikir tentang hakikat sebuah kehidupan di dunia yang fana ini.

Padamu kakak, ku panjatkan doa padanya Yang Esa, agar dirimu dilimpahi dengan kegembiraan serta kebahagiaan, diberikan kesejahteraan dan sentiasa berada di bawah naugan rahmat-Nya... Amin.

1 ulasan:

RAZ.R berkata...

Tidak ada yg paling indah dari kebahagiaan saudaranya. Thanks for this note, my dear brother. Moga Allah terus menyayangimu dan membahagiakanmu.

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular